tisdag 13 september 2011

En krona hit en krona dit



Har suktat efter detta vackra ting länge och äntligen är den min. Kan användas som kruka, ljuslykta eller kanske skål. Jag har för tillfället ljus i min. Är tillverkad av keramiker Monica Johansson och jag har sett den flera gånger på nätet och tänkt beställa en men det har inte blivit av. Så nu i sommar sprang jag in i den och fick äntligen se den LIVE. I Ljusdal av alla platser. En underbar butik som heter Kardemumma, hade kunnat köpa nästan allt i butiken. Den fick så klart följa med hem. Finns i flera olika storlekar, jag har den minsta. Den kostar en slant men det är den värd. Nu är det sagostund och sedan träning, ut i regnrusket.

2 kommentarer:

  1. OJ! glömde säga att den var väldig fin idag den lilla kronan :) som lös så fint men som Ester ville blåsa ut.

    Nu har jag iallafall skrivit en komentar :)

    SvaraRadera