söndag 18 september 2011

Flyg fina slända!



När jag var på hantverksmarknad för en tid sedan köpte jag denna söta slända. Den hänger nu i Esters rum. Troligtvis inte så svår att göra själv om man har tid. Kroppen är tovad och sedan ett vackert tyg som vingar. Den har små ögon också men de syns inte så bra på bilderna. Fanns i flera vackra färger, denna föll mig bäst i smaken. Ångrar att jag inte köpte flera, vore en fin present att ge bort. 
Här hemma har vi haft trädgårdshelg. Fixat och donat med rabatter och träd. Vad gör man åt denna Kirskål som går mig på nerverna? Jag rensar och rensar men den verkar alltid ligga steget före.
Nu är det snart söndagsmiddag. Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. http://www.byggahus.se/forum/traedgard-allmaent/39063-kirskal-vad-goera.html

    SvaraRadera